Instagram resim ve videolarla iç içe olan bir sosyal medya uygulaması olarak bilinir. Paylaşılan görsel içeriğin kalitesi, takipçileri çekmeye yardımcı olan çok büyük bir farklılaştırıcı faktördür. Bununla birlikte, ikna edici bir hikaye yoksa, o zaman en etkileyici görsel efektler eksiktir. Instagram gönderisinin başlığı, gönderiye bir arka plan ekleyerek izleyiciye resmin arkasındaki hikayeyi anlatıyor. Benzer şekilde, geçerli bir başlık, diyaloğu tetiklemek ve istenen eylemi tetiklemek için bir fırsat sağlar. Ayrıca toplulukla bağlantı kurmanıza da olanak tanır. Instagram algoritmasını yenmek için tüm bu faktörler gerekir. Kısacası, güçlü bir görsel efekt insanların dikkatini çekebilir ancak başlığı, etkileşimi ve dönüşümü teşvik eden bir unsurdur.
Altyazılar İnstagram Kullanıcıları İçin Neden Önemlidir?
Yaratıcı kitap başlığı, kişisel yaratıcılığı ve zekayı gösterir. Herkes yüzüne bir gülümseme koymayı veya "aha" anlarının hikayesini paylaşmayı sever. Ayrıca altyazılar, kullanıcıların sizi daha derinlemesine tanımasına ve sizinle iletişim kurmasına yardımcı olabilir. Yaratıcı metin yazarlığı, kurumsal bir web sitesinde bir kaydırma çubuğunu taşımak veya tıklamak arasındaki fark olabilecek bir sanat biçimidir.
İşletmeler Neden İnstagram Başlıklarını Önemsemeli?
Göz alıcı başlıklar, mükemmel metin, içerik ve değer büyük ölçüde dikkat çekebilir ve Instagram kitlenizi çekebilir. Altyazılar Instagram algoritması için harikadır, çünkü altyazılar yolundaki kaydırıcıyı durdurabilir veya yavaşlatabilir ve sizi gönderide zaman geçirmeye ikna edebilir. Aslında, kaydırma çubuğu "Daha Fazla" yı tıklarsa, gönderiniz Instagram algoritmasında daha iyi performans gösterecektir. Instagram, kullanıcılara en çok neye önem verdiklerini göstermek için algoritmasını sürekli günceller. Başlıklar, görüşler, yorumlar, beğeniler ve paylaşımlar gibi beslemenin sıralamasını etkileyen etkileşimli faktörleri etkileme yeteneğine sahiptir. Etkili ve ilgi çekici altyazılar oluşturmak, algoritmanın tatmin edici olmasını sağlamanın güvenilir bir yoludur.
Marka Sesini Belirleyin: Başlangıç olarak, başlığınız markanızın neyi temsil ettiğini yansıtmalıdır. Markanızı tanımlayan birkaç sıfatı not edin ve bunları alakalı ve akılda kalıcı başlıklar oluşturmak için kullanın.
Başlığı İzleyici Kişisine Uygun Hale Getirin: Bir Instagram başlığı hedef kitleyle konuşmalı, onlarla etkileşim kurmalı ve onları istenen eylemi yapmaya yönlendirmelidir. Bunu başarmak için izleyicilerinizin kim olduğunu bilmeniz gerekir.
Bir Kickass Cümle # 1 yazın: Paylaşacak bir marka hikayeniz varsa (bu konuya daha sonra değineceğiz!), En önemli ve ikna edici kelimelerle başlayın. Başlığınızın ilk cümlesi ilgi çekici ve görüntüleyenlerin ilgisini çekecek ve onları "Daha Fazla" ya dokunmaya ikna edecek kadar alakalı olmalıdır.
Hikaye Anlatımına Katılın: Herkes bir hikayeyi sever! Görselle ilgili bir hikaye anlatmak, izleyicilerinizin sizinle daha derin bir şekilde bağlantı kurmasına yardımcı olacaktır. Bir hikâye duyguları uyandırır ve markanıza insan yüzü ekleyerek onu kitlenizle ilişkilendirilebilir hale getirir.
İçindekilere Odaklanın: Hedef kitlenizle konuşurken, her zaman 'benim için içinde ne olduğu' (WIIFM) ile ilgilidir. Hedef kitlenizle ilginç ve yararlı bilgileri paylaşarak Instagram başlıklarınıza değer katın.
Güçlü bir CTA Dahil Etmeyi Unutmayın: Instagram, hesap başına tek bir tıklanabilir bağlantı sunduğundan (biyografide), izleyicileri tıklayıp bir işlem yapmaları için biyografinize yönlendiren bir CTA eklemek uygundur. Bir bağlantı eklemenin yanı sıra,'Instagram Hikayelerinizde Paylaşın Arkadaşınızı Etiketleyin veya Satın Almak İçin Dokun gibi diğer yaratıcı varyasyonları kullanabilirsiniz.
Altyazı Oluşturan Araçlara Güvenin: Instagram altyazı araçları kurtarmaya gelebilir ve etkileşimi artıran ve dönüşümleri artıran büyüleyici içerikler yazmanıza olanak tanır. Instagram'daki yayınlarınızın etrafına bir vızıltı ekleyen yaratıcı altyazı önerileri için CaptionPlus, TagWag ve Capshun gibi çevrimiçi araçlara güvenin.