Meta şirketi, bu adımıyla Facebook'un eski günlerine dönmesini hedefliyor.

FACEBOOK'UN DEĞİŞEN YÜZÜ

Facebook, gençler arasında popülerliğini yitirerek genellikle ileri yaş grubuna hitap eder hale gelmişti. Ancak Meta, platformun gençlere yeniden çekici gelmesi için adımlar atmaya başladı. Bu adımlardan biri de dürtme özelliğinin geri getirilmesi oldu.

Bakan Kacır: Bin 700’den fazla araştırma projesi yürütüyoruz Bakan Kacır: Bin 700’den fazla araştırma projesi yürütüyoruz

GENÇLERE SESLENME ÇABASI

Dürtme özelliğinin geri getirilmesiyle Facebook'un genç kullanıcılara yeniden ilgi çekmesi amaçlanıyor. Bu özellik, platformdaki etkileşimi artırmak ve kullanıcıların birbirleriyle daha kolay iletişim kurmasını sağlamak amacıyla tekrar aktif hale getirildi.

KULLANICI ARAYÜZÜNDE GÜNCELLEME

Meta, Facebook'un kullanıcı arayüzünü de güncellemeye devam ediyor. Dürtme özelliğinin geri getirilmesi, bu güncellemelerin bir parçası olarak sessiz sedasız yapıldı. Kullanıcılar, bu özelliğin tekrar aktif hale gelmesiyle birlikte yeniden etkileşimlerini artırıyor ve Facebook deneyimlerini zenginleştiriyor.

Muhabir: MEHMET FENER