Arama yönlendirme bazı durumlarda hayat kurtarıcı olabiliyor. Özellikle kişinin meşgul olduğu zamanlarda bir başkasına aramayı yönlendirmek önemli aramaların kaçırılmaması gibi sorunların önüne geçilmesine olanak sağlıyor. Vodafone kullanıcıları da bunun nasıl yapıldığını merak ediyor. İşte Vodafone kullanıcılarını arama yönlendirme için yapması gerekenler…
Vodafone müşterileri arama yönlendirme ayarlarını kolay bir şekilde yapabiliyor. Yapmanız gerekenler şu şekilde:
- İlk olarak Online Self Servis’e girin.
- Burada yer alan menüden Telefon ve Hat İşlemleri kısmında girin.
- Ardından Telefon Yönlendirme sekmesine tıklayın.
- Karşınıza çıkan ekranda seçtiğiniz GSM numarasının yönlendirmesine aktive etmeniz mümkün.
VODAFONE ARAMA YÖNLENDİRME NASIL AYARLANIR İŞTE ADIM ADIM KILAVUZ
Eğer bu yöntemi denemek istemiyorsanız telefon menüsünü kullanarak aşağıda yer alan kodlarla da yönlendirme yapmanız mümkün. Bu kodlar ise şu şekilde:
- Tüm aramalar için yönlendirme: **21*05xxxxxxxxx#
- Size ulaşılamayan durumlar için yönlendirme: **62*05xxxxxxxxx#
- Cevap veremediğiniz durumlar için yönlendirme: **61*05xxxxxxxxx#
- Telefonunuz meşgul olduğunuzda yönlendirme: **67*05xxxxxxxxx#
Yönlendirmeyi aktif etmenizin yanı sıra yönlendirmenizi iptal etmek de mümkün. Bunun için de uygulamanız gereken yöntem benzer şekilde. İşte arama yönlendirme işlemlerini iptal etmek için yapmanız gerekenler şu şekilde:
- Tüm aramalar için yönlendirmenin iptali: ##21#
- Size ulaşılamayan durumlar için yönlendirmenin iptali: ##62#
- Cevap veremediğiniz durumlar için yönlendirmenin iptali: ##61#
- Telefonunuzun meşgul olduğu durumlar için yönlendirmenin iptali: ##67#.
MEHMET FENER