Satış hedeflerine kararlılıkla ilerleyen marka, akaryakıt pazarında ilk sekiz, OtoLPG pazarında ise ilk 10 arasında yer alarak sektördeki konumunu daha da sağlamlaştırdı.

Bu yıl yaklaşık 3800 istasyon sözleşmesinin sona erdiği sektörde, Kadoil odağını stratejik yatırımlar ve büyüme fırsatlarına yöneltti. Sadece iki aylık bir süreçte 13 akaryakıt ve 10 LPG olmak üzere toplam 23 yeni lisans alan Kadoil, şehir merkezlerinde ses getirecek yeni projeler üzerinde çalışmalarını sürdürüyor. Özellikle İstanbul gibi büyük metropollerde aktif olarak yer almayı planlayan şirket, yatırım proje ve hedeflerini verimlilik esaslı projelerle şekillendiriyor.

Kadoil, 2025 yılında istasyon sayısında %10 büyüme hedeflerken, aynı zamanda pazar payını da daha güçlü bir konuma taşımayı amaçlıyor. Bu hedef doğrultusunda, nicelikten ziyade nitelik odaklı bir yaklaşımla ilerliyor; bayi profilini zenginleştirerek daha dengeli bir büyüme stratejisi benimsiyor. Henüz bulunmadığı bölgelerdeki potansiyel alanlara yatırım yapmaya hazırlanan Kadoil, bu bölgelerde güçlü bir ağ kurmayı planlıyor.

Kadoil Yönetim Kurulu Başkan Vekili Nergiz Kadooğlu Çifçi “Böyle bir ortamda satış, büyüme ve yatırım hedeflerimiz her zamanki gibi yüksek. Ulaşılabilir ancak yoğun emek gerektiren hedeflerimiz var. Biz, müşteri odaklılık ve kalite standartlarımızdan ödün vermeden bu yolu yürümeye kararlıyız” diyerek Kadoil’in vizyonunu net bir şekilde ortaya koyuyor. “Kadoil olarak istasyonlarımızı yalnızca birer yakıt noktası değil, aynı zamanda misafirlerimizin kendilerini rahat ve değerli hissedecekleri yaşam alanları olarak konumlandırıyoruz. Modern altyapılarımızın yanı sıra; ferah marketler, yenilenmiş tuvaletler, restoran alanları ve dinlenme noktalarıyla donattığımız istasyonlarımızda, müşteri deneyimini en üst seviyeye taşımayı hedefliyoruz.” dedi.

Yatırımlar ve hizmetlerdeki çeşitlendirmeler sayesinde Kadoil, misafirlerinin ve iş ortaklarının tercih ettiği marka olma konumunu güçlendirerek sürdürüyor.

Kaynak: Haber Merkezi