İHALE İLANI

HASAN KALYONCU ÜNİVERSİTESİ

HASAN KALYONCU ÜNİVERSİTESİ KIRTASİYE MALZEMESİ  MAL ALIM İHALESİ  Hasan Kalyoncu Üniversitesi İhale Yönetmeliğinin 16. Maddesine Göre Açık İhale Usulü İle İhale Edilecektir. İhaleye İlişkin Ayrıntılı Bilgiler Aşağıda Yer Almaktadır:

1 - İdarenin
a) Adresi :Hasan Kalyoncu Üniversitesi Havaalanı yolu üzeri 8.km Şahinbey /Gaziantep
b) Telefon ve faks numarası : +90 (342) 211 80 80 +90 (342) 211 80 81
c) Elektronik posta adresi [email protected] [email protected]
2 - İhale konusu yapım işinin
a) Niteliği, türü ve miktarı :HASAN KALYONCU ÜNİVERSİTESİ KIRTASİYE MALZEMESİ  MAL ALIM İHALESİ
b) Yapılacağı yer :Gaziantep -Hasan Kalyoncu Üniversitesi
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer :Hasan Kalyoncu Üniversitesi İhale Salonu
b) Tarihi ve saati : 25.10.2024 saat :10:30 da

c) İhaleye son teklif verme tarihi ve saati:      :25.10.2024 saat :10:00 da
d) İşe başlama tarihi                                             :Sözleşmenin imzalandığı tarihte Mal alım İşleri Genel Şartnamesi hükümlerine göre işe başlanır
e) İşin Süresi                                                        : 10 Takvim günüdür.
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1
               a) Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
               1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
               2) Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri.
               b)  Bu Şartname ekinde yer alan standart forma uygun teklif mektubu.
               c) Bu Şartnamede belirlenen geçici teminata ilişkin geçici teminat mektubu ve çift imzalı teyit yazısı veya geçici teminat mektupları dışındaki teminatların Hasan Kalyoncu Üniversitesi hesaplarına yatırıldığını gösteren makbuzlar.
               ç) Vekaleten ihaleye katılma halinde, vekil adına düzenlenmiş, ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı vekaletname ile vekilin noter tasdikli imza beyannamesi.                         
4.2- Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
a) Kırtasiye malzemeleri satmaya yetkili olduğunu gösterir belgeler
5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6 -ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7 - İhale şartname ,eklerinin görülmesi  ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 4.000 Türk Lirası karşılığı aynı adresten  satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını en geç 24.10.2024 tarihi 16:00 a kadar satın almaları zorunludur.
8 - Teklifler, 25.10.2024 saat 10:00 a kadar Hasan Kalyoncu Üniversitesi adresine elden teslim edilecektir. Teklifler iadeli taahhütlü olarak da gönderilebilir posta ile gönderilecek tekliflerin ihale dokümanında belirtilen son teklif verme saatine kadar ulaştırılması şarttır
9 - İstekliler tekliflerini, Her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10 – Geçici teminat % 3 oranındadır.
11-Teklifler Türk Lirası olarak verilecektir.
12 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 45 takvim günüdür.
13 - İhaleye Ortak Girişim ve Konsorsiyum olarak teklif verilemez.
14 - İhale konusu işte alt yüklenici çalıştırılmaz.

#ilangovtr Basın No ILN02106290