Dünyanın önde gelen e-ticaret platformlarından Trendyol, Türkiye’nin dört bir yanında yer alan binlerce satıcısının milyonlarca ürününü müşterileriyle buluşturuyor. Ancak ürünleri müşterilere ulaştıran Trendyol Express çalışanı kuryelerin en büyük sorunu trafik.
Dünyanın önde gelen e-ticaret platformlarından Trendyol Express çalışanı kuryeler, Gaziantep’teki trafik yoğunluğundan şikayetçi.
TRAFİK SORUNU HEM TESLİMATLARI AKSATIYOR, HEM MESAİMİZİ UZATIYOR
En önemli sorunlarının trafik olduğunu belirten Trendyol Express çalışanı Yusuf Demirkıran, "Gaziantep'in trafiği özellikle belirli saatlerde şehrin birçok noktasında tıkanıyor. Günlük sayı olarak çalıştığımız için ne zaman biterse, o zaman eve gidiyoruz. Bu sorun hem teslimatları aksatıyor, hem mesaimizi uzatıyor." şeklinde konuştu.
BİR DİĞER SORUN MÜŞTERİLER
Ay sonunda kazandığı ücretin memnun edici olduğunu dile getiren Demirkıran, "Giderler çıktığında elimizde aylık ortalama 20 bin lira gibi bir para kalıyor. Ancak bazen müşteriler, sorun çıkartabiliyor. Mesai saatlerinin esnek olması, benim bu işi yapmamın en büyük sebebi diyebilirim" dedi.
Bir günde il genelinde teslim edilmesi gereken kargoların eşit olarak çalışanlara dağıtıldığını belirten Demirkıran, "Kargo açısından bir sınır yok. Şubeye gelen paket bölünür, ortalama alınır. Günlük miktar o günün kargolarına göre değişiyor." dedi.
BİLMEDİĞİN BÖLGEDE SORUN YAŞARSIN
Bazen farklı bölgelerde çalıştıklarına dikkat çeken Demirkıran, "Bazen bölgeler değişiklik gösterebiliyor. Kargo çalışanı bilmediği bölgeye giderse, teslimat açısından sıkıntı yaşayabilir." şeklinde konuştu.
AYLİN CIKCIK