<p>Toplantıda AXA Sigorta CEO’su Yavuz Ölken ve Satış ve Pazarlama Başkanı ve İcra Kurulu Üyesi Firuzan İşcan bölgelerin karar mekanizmalarına etkin katılımıyla müşteri memnuniyetini artırmayı hedefleyen yeni stratejinin detaylarını acentelerle paylaştı. Toplantıda konuşan Ölken, “AXA olarak insanların daha iyi bir yaşam sürmelerini sağlama vizyonuyla sadece hasar tazmin eden şirket olmanın ötesine geçmeyi ve müşterilerimizin hayatına değer katan bir çözüm ortağına dönüşmeyi hedefliyoruz” dedi. “Güçlü Bölge” stratejisinin uygulanmaya başladığı andan itibaren verimli sonuçlar getirdiğini dile getiren İşcan ise, “Günümüzde rekabette belirleyici unsur müşteri memnuniyeti. Biz de bu yeni stratejimizle bölgelerde görev alan arkadaşlarımızın tecrübelerinden faydalanarak daha da verimli bir yapılanmayla ilerlemeyi, müşteri memnuniyeti ve acente bağlılığını maksimize etmeyi hedefliyoruz. Bölgelerimizden aldığımız güç ve destekle önümüzdeki dönemde AXA olarak daha da emin adımlarla ilerleyeceğiz” dedi.</p> <p><strong>AXA SİGORTA “GÜÇLÜ BÖLGE” İLE DAHA GÜÇLÜ</strong></p> <p>Türkiye’de sigorta sektörüne yenilikçi yaklaşımı ve global bilgi birikimiyle öncülük eden AXA Sigorta, insanların daha iyi bir yaşam sürmelerini sağlama vizyonuyla bölgelerini de güçlendirecek yeni stratejisi “Güçlü Bölge”yi hayata geçirdi. Türkiye çapında düzenlendiği buluşmalarla bu yeni stratejisini ve planlarını anlatan AXA Sigorta, kurumsal süreçlerine hızlandırmak için hayata geçirdiği ve bölgelerin karar mekanizmalarına daha etkin katılımını hedefleyen “Güçlü Bölge” stratejisini anlatmak için Gaziantep acenteleriyle bir araya geldi.</p> <p><strong>AXA GAZİANTEP ACENTELERİYLE BİR ARAYA GELDİ</strong></p> <p>Bir otelde gerçekleşen toplantıya; AXA Sigorta CEO’su Yavuz Ölken, Satış ve Pazarlama Başkanı ve İcra Kurulu Üyesi Firuzan İşcan, Genişletilmiş İcra Kurulu Üyesi ve Banka Dışı Satış Kanalları ve Bölgeler Destek Koordinatörü İlknur Öztürk, Güney Anadolu Bölge Koordinatörü Öner Oklan, Satış Müdürü Erhan Doğan, İl Satış Sorumlusu Fahri Arı ve Gaziantep’ten acenteler temsilcileri katıldı.</p> <p><strong>YENİ STRATEJİNİN DETAYLARI ACENTELERE ANLATILDI</strong></p> <p>Türkiye’de sigorta sektörüne yenilikçi bakış açısı ve küresel bilgi birikimiyle öncülük eden AXA Sigorta, bölgelerini daha da güçlendirmek üzere hayata geçirdiği “Güçlü Bölge” stratejisini anlatmak üzere Gaziantep’teki acenteleriyle bir araya geldi. Toplantıda AXA Sigorta CEO’su Yavuz Ölken, Satış ve Pazarlama Başkanı ve İcra Kurulu Üyesi Firuzan İşcan ve Genişletilmiş İcra Kurulu Üyesi ve Banka Dışı Satış Kanalları ve Bölgeler Destek Koordinatörü İlknur Öztürk; bölgelerin karar mekanizmalarına etkin katılımıyla müşteri memnuniyetini artırmayı hedefleyen yeni stratejinin detaylarını acentelerle paylaştı. Toplantıda ayrıca pazardaki gelişmeler ve Gaziantep’in sigorta potansiyeli de masaya yatırıldı; acentelerin görüşleri, sorun ve önerileri konuşuldu.</p> <p><strong>ALTYAPI VE TEKNOLOJİYE ÖNEMLİ YATIRIMLAR YAPIYORUZ</strong></p> <p>Toplantıda sektöre dair değerlendirmelerini aktaran AXA Sigorta CEO’su Yavuz Ölken, “AXA olarak insanların daha iyi bir yaşam sürmelerini sağlama vizyonuyla sadece hasar tazmin eden şirket olmanın ötesine geçmeyi ve müşterilerimizin hayatına değer katan bir çözüm ortağına dönüşmeyi hedefliyoruz. Bu doğrultuda hem insan kaynağımıza hem altyapımıza hem de teknolojiye önemli yatırımlar yapıyoruz. Müşterilerimizden aldığımız geri bildirimler de ürün ve hizmetlerimizin yanı sıra süreçlerimizi şekillendirmemize önemli katkılar sağlıyor. Müşteri memnuniyeti ise sektördeki güçlü konumumuzu sürdürmemiz için kritik öneme sahip” dedi.</p> <p><strong>NİHAİ HEDEFİMİZ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ </strong></p> <p>Toplantıda hem sektörün mevcut durumunu değerlendiren hem de yeni stratejinin detaylarını aktaran AXA Sigorta Satış ve Pazarlama Başkanı ve İcra Kurulu Üyesi Firuzan İşcan, AXA Sigorta’nın en büyük hedefinin sadece zarar tazmin eden bir şirket olmanın ötesine geçerek bir çözüm ortağına dönüşmek olduğunu söyledi ve Sigorta 4.0 vizyonlarına ulaşmak için müşteri memnuniyetinin rekabette belirleyici bir unsur olduğunun altını çizdi. İşcan, nihai hedeflerinin müşteri memnuniyetini ve acente bağlılığını maksimize ederek sürdürülebilir gelir ve büyüme olduğunun da altını çizdi.</p> <p><strong>“GÜÇLÜ BÖLGE” STRATEJİSİ VERİMLİ SONUÇLAR GETİRDİ</strong></p> <p>“Güçlü Bölge” stratejisinin uygulanmaya başladığı andan itibaren verimli sonuçlar getirdiğini dile getiren AXA Sigorta Satış ve Pazarlama Başkanı ve İcra Kurulu Üyesi Firuzan İşcan da, “Günümüzde rekabette belirleyici unsur müşteri memnuniyeti. Biz de bu yeni stratejimizle bölgelerde görev alan arkadaşlarımızın tecrübelerinden faydalanarak daha da verimli bir yapılanmayla ilerlemeyi, müşteri memnuniyeti ve acente bağlılığını maksimize etmeyi hedefliyoruz. Acentelerimiz artık eskisine kıyasla daha fazla inisiyatif alacak, karar mekanizmalarına daha etkin bir şekilde katılacak, hem bizim hem acentelerimizin iş süreçleri hız kazanacak ve kurumun her kademesinde iletişim daha da akıcı bir şekilde ilerleyecek. Tüm bunların neticesinde müşterilerimizin ihtiyaçları çok daha hızlı ve etkin bir şekilde karşılanacak. Bölgelerimizden aldığımız güç ve destekle önümüzdeki dönemde AXA olarak daha da emin adımlarla ilerleyeceğiz” diye konuştu.</p> <p>AXA Sigorta’nın ana paydaşlarına azami fayda sağlama ve merkezi kararlarda bölgelerin katılımını arttırma amacıyla hazırladığı “Güçlü Bölge” stratejisi kapsamında şirket; iletişimi daha kapsamlı ve çift yönlü etkileşim sağlayacak şekilde düzenlemeyi, acente ve müşterilerin sorunlarının ilk temas noktasında çözülmesini sağlamayı ve acenteler ile merkez arasında kesin bir bütünlük içerisinde ilerlemeyi hedefliyor.</p> <p>BAHRİ UÇAR</p>